Mαζί θα τα καταφέρουμε… ακόμα μία φορά!

Ψώνισε με Ασφάλεια!

Εμείς στην Electroline φροντίζουμε για την ασφάλειά σου. Μπορεί το lockdown να μην σου επιτρέπει να έρθεις κοντά μας, εμείς όμως φροντίσαμε να είμαστε δίπλα σου με 2 τρόπους. Διάλεξε αυτόν που σου ταιριάζει καλύτερα.

Κάνε τα Ψώνια σου Online | Shop Online

Εύκολα & Γρήγορα κάνε τις Αγορές σου Online από την άνεση του καναπέ σου!

Tηλεφωνικές Παραγγελίες | Phone Orders

Κάλεσε στο 26222224 ή στο 77777767 Δευτέρα - Παρασκευή / 9-17:00

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γενικά

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ- ONLINE

Oι αγορές σου μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά κάνοντας εγγραφή, εάν επισκέπτεσαι για πρώτη φορά την σελίδα μας ή βάζοντας τους κωδικούς σου που έχεις χρησιμοποιήσει σε παλιότερες αγορές. Το προϊόν για να είναι έτοιμο προς παράδοση θα πρέπει να πληρωθεί ηλεκτρονικά μέσω της ασφαλής πύλης πληρωμών της JCC.

2.ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Μπορείς να κάνεις τις παραγγελίες σου και τηλεφωνικώς καλώντας στον αριθμό 26222224. Σε περίπτωση που όλες οι γραμμές είναι κατειλλημένες αφήσε τα στοιχεία σου στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 77777767 και θα σε καλέσουμε εμείς.

Για τηλεφωνικές παραγγελίες μπορείς να καλέσεις στον αριθμό 26222224 ή στο 77777767 μεταξύ των ωρών 9-17:00, Δευτέρα με Παρασκευή.

Τα προϊόντα που παραδίδονται με courier ACS χρειάζονται έως και 5 εργάσιμες μέρες για την παράδοση τους. Σημείωσε ότι μόλις αποστείλουμε την παραγγελία σας θα σας σταλεί email με τον αριθμό εντοπισμού της αγοράς σας (tracking number).

Προϊόντα όπως λευκές συσκευές (πλυντήρια, στεγνωτήρια, ψυγεία κ.τ.λ) παραδίδονται με δικούς μας εγκαταστάτες και η παράδοση γίνεται εντός 3 εργάσιμων.

Σε περιπτώσεις που στην παραγγελία σου έχεις περισσότερα από 1 προϊόντα, υπάρχει περίπτωση η παραγγελία σου να αποσταλεί σε πολλαπλές αποστολές. Αυτό συμβαίνει γιατί τα προϊόντα μας συλλέγονται από διάφορες αποθήκες και για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση σου αποστέλλονται σε περισσότερες από μία αποστολές.
Σε περίπτωση που εντός 7 εργάσιμων ημερών δεν έχεις παραλάβει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας
σου παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο support@electroline.com.cy

Mε τον αριθμό αποστολής που σου έχουμε στείλει στο mail σου μπορείς να μπεις στην σελίδα της ACS και να εντοπίσεις την πορεία της αποστολής σου.

Στην περίπτωση που έχεις παραλάβει λάθος προϊόν.

1. Εάν το εντοπίσεις αμέσως μπορείς να αρνηθείς αμέσως την παραλαβή του .

2. Σε περίπτωση που το αντιληφθείς ενώ το προϊόν σου έχει παραδοθεί.

Και στις 2 πιο πάνω περιπτώσεις ακολούθησε τα πιο κάτω βήματα:

Στείλε μας mail στο support@electroline.com.cy με τον αριθμό της παραγγελίας σου και θα διευθετήσουμε την παραλαβή της λανθασμένης παραγγελίας και αποστολής των ορθών προϊόντων.

Οnline Αγορές

Με Courier – εταιρεία ταχυμεταφοράς: Η ACS αναλαμβάνει να παραδώσει τα μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα της παραγγελίας σου σε όλες τις ελεύθερες περιοχές της Κύπρου που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας. Για τις περιοχές κάλυψης ΔΕΣ ΕΔΩ. Για αγορές άνω των €30 δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση. Ωστόσο για παραγγελίες αξίας χαμηλότερης των €30, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση αξίας €3. Όλες οι παραδώσεις γίνονται στην πόρτα σoυ.

Με εγκαταστάτες: Όταν η παραγγελία σου περιλαμβάνει Λευκές Συσκευές, όπως ψυγεία, πλυντήρια, εστίες κ.τ.λ. τα προϊόντα σoυ παραδίδονται μέσω των εγκαταστατών μας, μετά από ραντεβού που δίνεται από το τμήμα παραδόσεων μας.

*ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

ONLINE ΑΓΟΡΕΣ: Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες για τις παραγγελίες σου.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: Η πληρωμή των τηλεφωνικών παραγγελιών γίνεται με πληρωμή κατά την παράδοση και ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ. Παρακαλούμε όπως έχεις το ακριβές ποσό της αγοράς σας κατά την παραλαβή του προϊόντος. 

*Σημείωσε ότι σε παραδόσεις οικιακών συσκευών η πληρωμή γίνεται με πιστωτική κάρτα.

Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 3-5 εργάσιμες μέρες.

Σε κάθε προϊόν υπάρχουν οι σχετικές ενδείξεις σχετικά με την διαθεσιμότητα.

Οι ενδείξεις “Διαθέσιμο για αποστολή” και “Διαθέσιμο στα καταστήματα” σημαίνουν ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Οι ενδείξεις “Μη διαθέσιμο για αποστολή” και “Μη διαθέσιμο στα καταστήματα” σημαίνουν ότι τα προϊόντα έχουν εξαντληθεί.

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Σε περίπτωση που έχεις ολοκληρώσει την αγορά σου αλλά έχεις μετανιώσει, μπορείς να στείλεις μύνημα στο support@electroline.com.cy με τον αριθμό της παραγγελίας σου και θα φροντίσουμε να ακυρώσουμε την αγορά σου.

Τα χρήματα σου θα επιστραφούν πίσω στην κάρτα σου εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.

Για προϊόντα Online αγορών που τα έχεις παραλάβει με κούριερ και εφόσον δεν έχουν αποσυσκευαστεί, μπορείς να τα επιστρέψεις με τον κούριερ και δική σου χρέωση.

Η επιστροφή των χρημάτων σου θα γίνει εφόσων το προϊόν φθάσει στις αποθήκες μας και ελεχθεί. Με την ολοκλήρωση των πιο πάνω τα χρήματα σου επιστρέφονται στην κάρτα σου εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.

Για προϊόντα με μεγάλο όγκο στείλε μας το μήνυμα σου στο support@electroline.com.cy και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουμε. Περισσότερες πληρογορίες για την Πολιτική Επιστροφών θα βρεις EΔΩ.

Για αλλαγές ελλατωματικών προϊόντων μπορείς να μας στείλεις email στο suport@electroline.com.cy  με τον αριθμό αγοράς σου και το πρόβλημα για να γίνει άμεσα αντικατάσταση. 

Θα φροντίσουμε να στείλουμε το καινούργιο προϊόν στην πόρτα σου και να παραλάβουμε το ελλατωματικό προϊόν με όλη του τη συσκευασία.

Περισσότερες πληροφορίες για την πολιτική επιστροφών θα βρεις ΕΔΩ.

Για την ταχύτερη παράδοση της παραγγελίας σου, επιλέγουμε τα προϊόντα που έχεις επιλέξει από όλους τους διαθέσιμους αποθηκευτικούς χώρους μας και όχι μόνο από την κεντρική μας αποθήκη. Αυτό, όταν συμβεί, θα έχει ως αποτέλεσμα να λαβεις τμηματικά κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου. Η συνολική παράδοση της παραγγελίας ολοκληρώνεται συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλεις το αίτημά σου, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελία σου, τα σημεία που πρέπει να διορθωθούν, στο support@electroline.com.cy